Sklep internetowy sleep & hug
Wszystkie produkty

pościel
kocyki
akcesoria
pokój dziecka
pomysł na prezent

Zwroty i Reklamacje

ZWROT

Zgodnie z ustawą z dnia 02.03.2000 roku o ochronie praw konsumentów Dz.U. nr. 22 poz. 271 klient może zrezygnować z towaru zakupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, po wcześniejszym powiadomieniu (info@sleepandhug.pl)
Produkt zostanie przyjęty, pod warunkiem, że nie był używany i nie jest uszkodzony.
Koszty wysyłki pokrywa osoba zwracająca towar - nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Równowartość zamówionych produktów, zostanie zwrócona przelewem na konto bankowe podane przez klienta, w ciągu 3 dni od otrzymania przesyłki. Koszty dostawy nie podlegają zwrotowi.


WYMIANA

Wymiany dowolnego produktu na produkt w innym kolorze / należący do innej kolekcji można dokonać w ciągu 14dni od otrzymania przesyłki, jeżeli oba produkty (wymieniany i pożądany) spełniają warunki:
a. produkt nalezy do tej samej kategorii (np. posciel --> posciel, kocyk --> kocyk )
b. oba produkty maja taką samą cenę

Kupujący dokonuje wymiany na własny koszt - opłaca przesyłkę paczki do naszej firmy i dostawę nowej (wysłanej przez nas za pobraniem) - sam proces wymiany odbywa się bezpłatnie.

W przypadku pomylenia rozmiaru pościeli i chęci zamiany na prawidłowy, prosimy o kontakt (info@sleepandhug.pl) - warunki wymiany zostaną ustalone indywidualnie, w zależnosci od wymienianego rozmiaru pościeli.


Wszystkie przesyłki kierowane do naszej firmy (nie przyjmujemy paczek za pobraniem), prosimy wysyłac na adres:
P.P.H. Modenex s.c.
ul. Lewakowskiego 31
38-400 Krosno



REKLAMACJA

W przypadku reklamacji (niezgodność towaru z zamówieniem lub towar wadliwy) zakupiony towar należy odesłać na koszt naszego sklepu (przesyłka za pobraniem) za pośrednictwem Poczty Polskiej, po wczesniejszym kontakcie z nami (info@sleepandhug.pl).

Reklamacja nie bedzie rozpatrywana, w przypadku, gdy produkt był używany sprzecznie ze swoim przeznaczeniem, był użytkowany lub konserwowany w niewłaściwy sposób, sprzeczny z opisem umieszczonym w sklepie internetowym lub na metce produktu, na przykład:
- był nieprawidłowo prany (przy użyciu płynów do płukania i wybielaczy, w nieodpowiedniej temeraturze, zbyt mocno odwirowany)
- był prasowany w zbyt wysokiej temperaturze,
lub produkt posiada zniszczenia, wynikające z jego dluższego uzytkowania.

Produkty tekstylne nie posiadają gwarancji objętej ramami czasowymi, w związku z tym, po upływie dłuższego okresu czasu od zakupu towaru (pow. 4 tygodni), reklamacje nie będą przyjmowane, gdyż niszczenie produktów tekstylnych jest zwiazane z naturalnym zużywaniem się materiałów.


Aby dokonać zwrotu/wymiany/reklamacji należy dołączyć dowód zakupu (kopię lub oryginał) w postaci paragonu lub faktury VAT.